Estic fent practiques,al Frescco, i jo estic a la cuina de abaix amb el Victor, nosaltres sóm els que revim les comandas de cuina de d'alt , i estic molt content amb lo que estic fent. I magradaria fer més horas al Frescco. I jo lo que estic fent al Frescco, per exemple si necesitan 2 bossas de Broquil doncs jo las porto cap a la cuina hi ho deixo alla. Tambe he estat dublan caixas, tambe he ajudat a la Raha a ralla el formatge de la nevera, ordena els tapers de 6 i de 12 al seu lloc. Acontinuació també he palad pastanagas, pepinos , ceba vermella i ceba blanca i despres de aixo he netejat la taula de cuina a on esteva jo treballan.
viernes, 24 de febrero de 2017
viernes, 10 de febrero de 2017
Presentació dels participans
HOLA em dic Gerard Andrés i me agrada molt fer cuina, m'agrada molts els meuus compnys que tinc , d'agran m'agradaria ser cuine amb vastants horaris de cuina per exemple de Dilluns a Dissabte, a las 9:30 fins a las 12:45 de la nit perqué me agrada molt treballa de d'amati a la nit, i de esports , de Dimarts a Dijous faig Basket de 17:15 hi ha acabo a las 19:00 horas i de Dilluns a Dimecres, descanso a casa meva .
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
